Vyřízení reklamace
Vážený zákazníku,
Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu. Máme pro Vás připraven snadný online formulář, stačí vyplnit email a vyčkat na další instrukce. Následně vše vyřešíme online k Vaší spokojenosti.
Doporučené kroky:
ZÁLOHA DAT
Již při nákupu doporučujeme zákazníkům zálohovat důležitá data na externí medium, pokud jde Váš notebook nebo počítač zapnout – proveďte zálohu všeho potřebného. Pokud bude nutné Vaše zařízení v servisní středisku přeinstalovat, berte prosím na vědomí, že všechna data a programy budou smazána.
FOTOGRAFIE ZAŘÍZENÍ PŘED ODESLÁNÍM DO SERVISU
V případě zasílání zboží do autorizovaného servisu je třeba detailně nafotit zařízení. Jeho vnější stav, vody, chybějící části apod. Pokud by došlo k poškození při přepravě nebo na servise, reklamujeme na základě fotografií či videí. TIP! Nejlepší je tedy zařízení, které zasíláte k opravě detailně vyfotit nebo nahrát, vše je pak rychlejší!
Přiložte pokud máte:
kopii nákupního dokladu
vyplněný reklamační protokol
zabalené zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?
CENÍK DOPRAVY:
Ceník dopravy |
Podání reklamace na PPL ParcelShopu | Rozvoz z reklamace |
Kupující spotřebitel s objednávkou nad 2.500,-Kč bez DPH | ZDARMA! | ZDARMA! |
Kupující spotřebitel s objednávkou pod 2.500,-Kč bez DPH | 125,- Kč | ZDARMA! |
Kupující podnikatel | 125,- Kč | 125,- Kč |
Ceny platné od 1. 12. 2019 a včetně DPH.
!Podání reklamace není možné na všech PPL ParcelShopech potravinových prodejen ŽABKA!
1) Svoz PPL ParcelShop
Po zadání případu Vám přijde na email přepravní štítek k podacímu balíku. V případě, že vám štítek nedorazí, otevřete vámi založený případ zde v našem systému Retino, kopii štítku najdete u vašeho případu. Zařízení, které vracíte tedy pečlivě zabalte, vytiskněte si přepravní štítek a nalepte ho na balík. Takto připravený balík stačí předat k přepravě do kteréhokoliv PPL ParcelShopu, nic neplatíte.
Pokud, jste u nás nakoupili zboží jako kupující podnikatelé, při předání balíku na PPL ParcelShopu nic neplatíte, cena dopravy Vám bude vyúčtována při ukončení reklamačního řízení.