Vyřízení reklamace

Vážený zákazníku,

Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu. Máme pro
Vás připraven snadný online formulář, stačí vyplnit email a vyčkat na další instrukce. Následně vše vyřešíme online k Vaší spokojenosti.

Příjem případu na prodejně - Plzeň
Zařízení je možné přinést na naši prodejnu na ulici Slovanská 276/53, 326 00 Plzeň. V pracovní dny v čase 8:00 - 17:00h.

Obsluha prodejny s Vámi vyplní reklamační protokol a tím je zahájeno reklamační řízení. 

Zaslání zboží přepravní službou
Zařízení, které zasíláte pečlivě zabalte, dle přepravních podmínek zvoleného přepravce. Následně odešlete na adresu ELPEG s.r.o., Slovanská 326/53, 326 00 Plzeň. Po přijetí vystavíme protokol o přijetí reklamace a tím je zahájeno reklamační řízení.
plus zabalené zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?


Ukončení reklamace
Při uzavření reklamace Vám bude zboží předáno na základě Vaší preference osobně na prodejně v Plzni nebo zasláno na Vaši adresu, případně na výdejní místo. Zaslání zboží uznané reklamace k Vám je zdarma. 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL R-PASS.cz

CENÍK DOPRAVY V PŘÍPADĚ SVOZOVÝCH SLUŽEB

Příjem reklamace prodejně Svoz GLS Rozvoz z reklamace
ZDARMA! 145Kč  ZDARMA!

Ceny platné od 27. 11. 2021 a včetně DPH.