Vyřízení reklamace
Vážený zákazníku,
Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu. Máme pro
Vás připraven snadný online formulář, stačí vyplnit email a vyčkat na další instrukce. Následně vše vyřešíme online k Vaší spokojenosti.
Příjem případu na prodejně - Plzeň
Zařízení je možné přinést na naši prodejnu na ulici Slovanská 276/53, 326 00 Plzeň. V pracovní dny v čase 8:00 - 17:00h.
Obsluha prodejny s Vámi vyplní reklamační protokol a tím je zahájeno reklamační řízení.
Zaslání zboží přepravní službou
Zařízení, které zasíláte pečlivě zabalte, dle přepravních podmínek zvoleného přepravce. Následně odešlete na adresu ELPEG s.r.o., Slovanská 326/53, 326 00 Plzeň. Po přijetí vystavíme protokol o přijetí reklamace a tím je zahájeno reklamační řízení. zabalené zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?
Ukončení reklamace
Při uzavření reklamace Vám bude zboží předáno na základě Vaší preference osobně na prodejně v Plzni nebo zasláno na Vaši adresu, případně na výdejní místo. Zaslání zboží uznané reklamace k Vám je zdarma.
REKLAMAČNÍ PROTOKOL R-PASS.cz
CENÍK DOPRAVY V PŘÍPADĚ SVOZOVÝCH SLUŽEB
Příjem reklamace prodejně | Svoz GLS | Rozvoz z reklamace |
ZDARMA! | 145Kč | ZDARMA! |
Ceny platné od 27. 11. 2021 a včetně DPH.