Vyřízení reklamace

Vážený zákazníku,

Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu.

ZÁLOHA DAT (KROK 1/4)

Již při nákupu doporučujeme zákazníkům zálohovat důležitá data na externí medium, pokud jde Váš notebook nebo počítač zapnout – proveďte zálohu všeho potřebného. Pokud bude nutné Vaše zařízení v servisní středisku přeinstalovat, berte prosím na vědomí, že všechna data a programy budou smazána.

KOMPLETACE DOKUMENTŮ A ZBOŽÍ (KROK 2/4)

Ke každém vyřízení reklamace je třeba přibalit nákupní doklad – FAKTURU. Dokument ,,objednávka“ nebo ,,Potvrzení objednávky“ nestačí jako záruční doklad.

VYPLNĚNÍ REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU (KROK 3/4)
Ke každému servisnímu požadavku je třeba vyplnit tento REKLAMAČNÍ PROTOKOL ZDE!
Pozn.: Pokud je zařízení přijato na servisní středisko a nejsme schopni určit, čí dané zboží je, jakou má závadu, s kým se má komunikovat a případně kam se bude zboží vracet – zařízení čeká na servise a protahuje se tedy doba posouzení záruční opravy.

DEJTE NÁM VĚDĚT, ŽE MÁTE VŠE PŘIPRAVENO – ZAŘÍZENÍ U VÁS ZDARMA VYZVEDNEME! (KROK 4/4)

Pokud máte:

plus kopii nákupního dokladu

plus vyplněný reklamní protokol

plus zabalený zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?

plus NAPIŠTE PROSÍM EMAIL NA ZDAR@R-PASS.CZ A UVEĎTE KONTAKTNÍ OSOBU, SVOZOVOU ADRESU, TELEFON PRO PŘEPRAVCE. Poté Vás bude kontaktovat kurýr dané přepravní společnosti a domluví se s Vámi na předání zásilky. Adresní štítek bude mít u sebe. Prosím, zkontrolujte si tento štítek, zda jsou správné adresy a až následně nechte nalepit na balík. 

Reklamované zboží lze předat k reklamaci i na našich prodejnách, ovšem je třeba dodržet výše popsané kroky. Zboží zkompletovat s nákupním dokladem a vyplnit reklamační protokol.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL ZDE