Vyřízení reklamace

Vážený zákazníku,

Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu. Máme pro Vás připraven snadný online formulář, stačí vyplnit email a vyčkat na další instrukce. Následně vše vyřešíme online k Vaší spokojenosti.

 
 


Doporučené kroky:

ZÁLOHA DAT 
Již při nákupu doporučujeme zákazníkům zálohovat důležitá data na externí medium, pokud jde Váš notebook nebo počítač zapnout – proveďte zálohu všeho potřebného. Pokud bude nutné Vaše zařízení v servisní středisku přeinstalovat, berte prosím na vědomí, že všechna data a programy budou smazána.

FOTOGRAFIE ZAŘÍZENÍ PŘED ODESLÁNÍM DO SERVISU
V případě zasílání zboží do autorizovaného servisu je třeba detailně nafotit zařízení. Jeho vnější stav, vody, chybějící části apod. Pokud by došlo k poškození při přepravě nebo na servise, reklamujeme na základě fotografií či videí. TIP! Nejlepší je tedy zařízení, které zasíláte k opravě detailně vyfotit nebo nahrát, vše je pak rychlejší!

Přiložte pokud máte:

plus kopii nákupního dokladu

plus vyplněný reklamační protokol

plus zabalené zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?

CENÍK DOPRAVY:

Ceník dopravy

Podání reklamace na PPL ParcelShopu Rozvoz z reklamace
Kupující spotřebitel s objednávkou nad 2.500,-Kč bez DPH  ZDARMA!  ZDARMA!
Kupující spotřebitel s objednávkou pod 2.500,-Kč bez DPH  125,- Kč  ZDARMA!
Kupující podnikatel  125,- Kč 125,- Kč

Ceny platné od 1. 12. 2019 a včetně DPH. 

!Podání reklamace není možné na všech PPL ParcelShopech potravinových prodejen ŽABKA!
1) Svoz PPL ParcelShop
Po zadání případu Vám přijde na email přepravní štítek k podacímu balíku. V případě, že vám štítek nedorazí, otevřete vámi založený případ zde v našem systému Retino, kopii štítku najdete u vašeho případu. Zařízení, které vracíte tedy pečlivě zabalte, vytiskněte si přepravní štítek a nalepte ho na balík. Takto připravený balík stačí předat k přepravě do kteréhokoliv PPL ParcelShopu, nic neplatíte.
Pokud, jste u nás nakoupili zboží jako kupující podnikatelé, při předání balíku na PPL ParcelShopu nic neplatíte, cena dopravy Vám bude vyúčtována při ukončení reklamačního řízení.