Vyřízení reklamace
Vážený zákazníku,
Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu. Máme pro Vás připraven snadný online formulář, stačí vyplnit email a vyčkat na další instrukce. Následně vše vyřešíme online k Vaší spokojenosti.
Doporučené kroky:
ZÁLOHA DAT
Již při nákupu doporučujeme zákazníkům zálohovat důležitá data na externí medium, pokud jde Váš notebook nebo počítač zapnout – proveďte zálohu všeho potřebného. Pokud bude nutné Vaše zařízení v servisní středisku přeinstalovat, berte prosím na vědomí, že všechna data a programy budou smazána.
FOTOGRAFIE ZAŘÍZENÍ PŘED ODESLÁNÍM DO SERVISU
V případě zasílání zboží do autorizovaného servisu je třeba detailně nafotit zařízení. Jeho vnější stav, vody, chybějící části apod. Pokud by došlo k poškození při přepravě nebo na servise, reklamujeme na základě fotografií či videí. TIP! Nejlepší je tedy zařízení, které zasíláte k opravě detailně vyfotit nebo nahrát, vše je pak rychlejší!
zabalené zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?
CENÍK DOPRAVY:
Příjem reklamace na skladě - Žďár nad Sázavou | Svoz PPL ParcelShop | Rozvoz z reklamace |
ZDARMA! | 145Kč | ZDARMA! |
Ceny platné od 27. 11. 2021 a včetně DPH.
Příjem případu na skladě - Žďár nad Sázavou
Reklamaci je nutné mít předem vyplněnou v reklamačním systému. Zařízení i jeho příslušenství musí být označeno číslem případu. Po příjmu na sklad bude vytvořen reklamační formulář, který zašleme na Váš email jako doklad o přijetí.
Zařízení je možné předat na našem skladě na ulici Vejmluvova 377/1, 591 02 Žďár nad Sázavou. V pracovní dny od 10:00 - 14:00.
Pro tento způsob předání k reklamaci je možné využít naše vlastní kapacity a předání je tak ZDARMA.
Svoz PPL ParcelShop
Po zadání případu Vám automaticky přijde na email přepravní štítek k přepravě. V případě, že Vám štítek nedorazí, otevřete Vámi založený případ přes odkaz v emailu, kopii štítku najdete vždy u Vašeho případu. Zařízení, které zasíláte pečlivě zabalte, dle přepravních podmínek zvoleného přepravce. Vytiskněte si přepravní štítek a nalepte ho na balík. Takto připravený balík stačí předat k přepravě do kteréhokoliv PPL ParcelShopu. V momentě předání nic neplatíte, doprava je vždy vyúčtována při uzavření konkrétního případu.
Tento způsob předání k reklamaci je možné využít externího přepravce, tento druh dopravy je zpoplatněn částkou 145Kč. Předání k reklamaci může samozřejmě proběhnout i jiným Vámi zvoleným přepravcem nebo službou, taktéž na Vaše vlastní náklady.
Rozvoz případu
Při uzavření reklamace dojde k vyúčtování využití svozové dopravy. Zásilka bude odeslaná na Vaši adresu na dobírku, kterou od Vás vybere kurýr při převzetí. Zásilku je možné u kurýra také přesměrovat na výdejní místo. Daňový doklad za Vám bude zaslán do 24h od převzetí zásilky.
Rozvoz z reklamace je zdarma, při zpětné dopravě dojde k vyúčtování svozové dopravy na dobírku. Pokud naše doprava nebude využita, reklamace bude doručena bez dobírky.