Vyřízení reklamace

Vážený zákazníku,

Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu. Máme pro Vás připraven snadný online formulář, stačí vyplnit email a vyčkat na další instrukce. Následně vše vyřešíme online k Vaší spokojenosti.

 

 


Doporučené kroky:

ZÁLOHA DAT 
Již při nákupu doporučujeme zákazníkům zálohovat důležitá data na externí medium, pokud jde Váš notebook nebo počítač zapnout – proveďte zálohu všeho potřebného. Pokud bude nutné Vaše zařízení v servisní středisku přeinstalovat, berte prosím na vědomí, že všechna data a programy budou smazána.

FOTOGRAFIE ZAŘÍZENÍ PŘED ODESLÁNÍM DO SERVISU
V případě zasílání zboží do autorizovaného servisu je třeba detailně nafotit zařízení. Jeho vnější stav, vody, chybějící části apod. Pokud by došlo k poškození při přepravě nebo na servise, reklamujeme na základě fotografií či videí. TIP! Nejlepší je tedy zařízení, které zasíláte k opravě detailně vyfotit nebo nahrát, vše je pak rychlejší!

plus zabalené zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?

CENÍK DOPRAVY:

Příjem reklamace na skladě - Žďár nad Sázavou Svoz PPL ParcelShop Rozvoz z reklamace
ZDARMA! 145Kč ZDARMA!

Ceny platné od 27. 11. 2021 a včetně DPH. 

Příjem případu na skladě - Žďár nad Sázavou
Reklamaci je nutné mít předem vyplněnou v reklamačním systému. Zařízení i jeho příslušenství musí být označeno číslem případu. Po příjmu na sklad bude vytvořen reklamační formulář, který zašleme na Váš email jako doklad o přijetí. 
Zařízení je možné předat na našem skladě na ulici Vejmluvova 377/1, 591 02 Žďár nad Sázavou. V pracovní dny od 10:00 - 14:00.
Pro tento způsob předání k reklamaci je možné využít naše vlastní kapacity a předání je tak ZDARMA.

Svoz PPL ParcelShop

Po zadání případu Vám automaticky přijde na email přepravní štítek k přepravě. V případě, že Vám štítek nedorazí, otevřete Vámi založený případ přes odkaz v emailu, kopii štítku najdete vždy u Vašeho případu. Zařízení, které zasíláte pečlivě zabalte, dle přepravních podmínek zvoleného přepravce. Vytiskněte si přepravní štítek a nalepte ho na balík. Takto připravený balík stačí předat k přepravě do kteréhokoliv PPL ParcelShopu. V momentě předání nic neplatíte, doprava je vždy vyúčtována při uzavření konkrétního případu.
Tento způsob předání k reklamaci je možné využít externího přepravce, tento druh dopravy je zpoplatněn částkou 145Kč. Předání k reklamaci může samozřejmě proběhnout i jiným Vámi zvoleným přepravcem nebo službou, taktéž na Vaše vlastní náklady.


Rozvoz případu
Při uzavření reklamace dojde k vyúčtování využití svozové dopravy. Zásilka bude odeslaná na Vaši adresu na dobírku, kterou od Vás vybere kurýr při převzetí. Zásilku je možné u kurýra také přesměrovat na výdejní místo. Daňový doklad za Vám bude zaslán do 24h od převzetí zásilky.
Rozvoz z reklamace je zdarma, při zpětné dopravě dojde k vyúčtování svozové dopravy na dobírku. Pokud naše doprava nebude využita, reklamace bude doručena bez dobírky.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení