VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ

Vážení zákazníci,

může se stát, že si objednáte zboží přes náš eshop, které se Vám nelíbí. U použité věci to platí dvojnásob. Každý notebook má jiný design, váhu nebo třeba tvar kláves. Nebojte se na nás obrátit v případě nespokojenosti s objednaným zbožím. Ideálně Vám pomůžeme najít více vyhovující alternativní zboží. Pokud ani to nepůjde, vrátíme Vám peníze! Níže jsme pro Vás zákazníky/spotřebitele připravili návod pro vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) ve 14 denní lhůtě.

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. 

V případě nákupu na IČ (kupující podnikatel), není možné objednané zboží vrátit. Možná je pouze výměna za jiný produkt ve stejné nebo větší hodnotě.

 

 

 

Platbu za vrácené zboží vrátíme až po obdržení vráceného zboží a diagnostice zařízení.

Ceník dopravy  Podání vratky na PPL ParcelShopu
Kupující spotřebitel 125,- Kč

Ceny platné od 1. 12. 2019 a včetně DPH. 

!Podání balíku není možné na všech PPL ParcelShopech potravinových prodejen ŽABKA!
Po zadání vratky Vám přijde na email přepravní štítek k podacímu balíku. Zařízení, které vracíte tedy pečlivě zabalte, vytiskněte si přepravní štítek a nalepte ho na balík. Takto připravený balík stačí předat k přepravě do kteréhokoliv PPL ParcelShopu, nic neplatíte.

Návod pro vrácení zboží

1. Klikněte na kolonku Vrácení zboží, kterou najdete ve spodní části webu. Vyberte možnost Vratka a klikněte na ni.


2. Objeví se tabulka, ve které vyplňte číslo objednávky a Váš email, na který byla objednávka vytvořena. Pokračujte dál. Pokud neznáte číslo své objednávky, vyberte možnost níže Nepamatuji si číslo objednávky.


3. Z nabízených objednávek si vyberte svou aktuální objednávku, pro kterou chcete zboží vrátit nebo vyměnit.

4. Údaje k objednávce se vám automaticky objeví. Pokud ne, můžete je zadat ručně.



5. V dalším kroku vyplníte informace o vrácení zboží. Důvod, detaily vrácení, jakým způsobem chcete vratku řešit (vrácení peněz x výměna zboží zdarma) a v posledním bodě si vyberete způsob přepravy – zda vrátíte zboží ve vlastní režii nebo si objednáte štítek na PPL.

 

 

6. Pokud zvolíte zaslání přes dopravce, objeví se vám okénko k vyplnění adresy. Zvolíte si dopravu a pokračujete ke shrnutí. Zobrazí se vám shrnutí vyplněné vratky, kterou následně odešlete.



7. Přijdou Vám automatické emaily o průběhu vrácení zboží. Pokud kliknete na kolonku Zobrazit případ, můžete se podívat na svůj případ, kde se evidují veškeré informace a jeho průběh. Z tohoto náhledu do případu můžete vždy tisknout přepravní štítek pro PPL Parcelshop.

 

8. Jakmile odešlete zboží vybraným způsobem, a které k nám bude doručeno, začne se Váš případ vyřizovat. Buď vrácením peněz, nebo výměnou zboží. Postup sledujte ve Vašem založeném případu.

9. Přijde Vám email s opravným daňovým dokladem. Na dokladu naleznete všechny informace, které se týkají data splatnosti, vyúčtovaní dopravy apod. Daňový doklad je do 14ti dní proplacen.

10. Pokud jste zvolili vrácení peněz, přijde vám email o zaslání platby na Váš účet dle opravného daňového dokladu.

11. Proces vrácení zboží je hotov. S tímto automatizovaným procesem případů je spokojeno 98% zákazníků, doufáme, že budete i Vy.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení