Vyřízení reklamace

Vážený zákazníku,

Pokud se na Vašem zařízením projevila nějaká závada. Věřte, že nás tato skutečnost mrzí a uděláme maximum pro její brzkou nápravu. Máme pro
Vás připraven snadný online formulář, stačí vyplnit email a vyčkat na další instrukce. Následně vše vyřešíme online k Vaší spokojenosti.

Příjem případu na skladě - Žďár nad Sázavou
Zařízení je možné přinést na naši prodejnu na ulici Vejmluvova 377/1, 591 02 Žďár nad Sázavou. V pracovní dny v čase 9:00 - 15:00h.

Obsluha prodejny s Vámi vyplní reklamační protokol a tím je zahájeno reklamační řízení. 

Zaslání zboží přepravní službou
Zařízení, které zasíláte pečlivě zabalte, dle přepravních podmínek zvoleného přepravce. Následně odešlete na adresu R-PASS.cz, Vejmluvova 377/1, 59102 Žďár nad Sázavou. Po přijetí vystavíme protokol o přijetí reklamace a tím je zahájeno reklamační řízení.
plus zabalené zboží v balíku TIP! Jak správně zabalit elektroniku pro poslání přepravní službou?


Ukončení reklamace
Při uzavření reklamace Vám bude zboží předáno na základě Vaší preference osobně na prodejně ve Žďáru nad Sázavou nebo zasláno na Vaši adresu, případě výdejní místo. Zaslání zboží uznané reklamace k Vám je zdarma. 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL R-PASS.cz

CENÍK DOPRAVY V PŘÍPADĚ SVOZOVÝCH SLUŽEB

Příjem reklamace na skladě - Žďár nad Sázavou Svoz PPL ParcelShop Rozvoz z reklamace
ZDARMA! 145Kč  ZDARMA!

Ceny platné od 27. 11. 2021 a včetně DPH.